logo
search icon

Οικονομική των Επιχειρήσεων Τροφίμων

Σκοπός του μαθήματος είναι να εισάγει τους φοιτητές σε θέματα που αφορούν την διοίκηση επιχειρήσεων τροφίμων και στις μεθόδους που αυτές χρησιμοποιούν κατά την λήψη των αποφάσεων τους. Συγκεκριμένα, το μάθημα ξεκινάει με μια σύντομη ανασκόπηση των βασικών οικονομικών εργαλείων ανάλυσης και στην συνέχεια εστιάζει στο πως οι διάφορες δομές αγοράς επηρεάζουν τις αποφάσεις και την συμπεριφορά των επιχειρήσεων τροφίμων  καθώς και τις στρατηγικές τιμολόγησης που αυτές ακολουθούν. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται σε εμπειρικές εφαρμογές σε αγορές τροφίμων και αγροτικών προϊόντων με χρήση δεδομένων. Επιπρόσθετα, το μάθημα εστιάζει σε σύγχρονα θέματα οργάνωσης των επιχειρήσεων τροφίμων και στις μεθόδους διαχείρισης του επιχειρηματικού κόστους και διαχείρισης κινδύνου που χρησιμοποιούν.