Το MBA | Food & Agribusiness παρέχει στους φοιτητές ολοκληρωμένη και πρακτική γνώση marketing στον αγροδιατροφικό τομέα. Οι συμμετέχοντες μαθαίνουν πώς να σχεδιάζουν, να υλοποιούν και να αξιολογούν στρατηγικές marketing, συνδυάζοντας το τεχνικό τους υπόβαθρο με μια σύγχρονη επιχειρηματική προσέγγιση. Στόχος είναι η άριστη κατανόηση και πρακτική εφαρμογή ως προς μεθόδους ανάλυσης και κάλυψης των αναγκών μιας αγοράς, σε συνδυασμό με τεχνολογίες παραγωγής.

Οι φοιτητές εξοικειώνονται και εφαρμόζουν σε πρακτικό επίπεδο έννοιες και τακτικές μάρκετινγκ και στρατηγικών αποφάσεων όπως:

  • Κατανόηση της συμπεριφοράς του καταναλωτή σε τρόφιμα και αγροτικά προϊόντα
  • Έρευνα αγοράς και αξιολόγηση επιχειρηματικών ευκαιριών
  • Διαχωρισμό και επιλογή αγοράς (segmentation – targeting)
  • Positioning και branding ως προς τη δημιουργία εικόνας του προϊόντος και της εταιρείας στην αγορά
  • Ανάπτυξη νέων προϊόντων, καθώς και τακτικές τιμολόγησης, διανομής και επικοινωνίας τους, με έμφαση στην απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος
  • Σχεδιασμό και παρουσίαση ενός ολοκληρωμένου marketing plan

marketing mba

Δεξιότητες που ξεχωρίζουν 

Το πρόγραμμα δεν περιορίζεται στη θεωρία. Κάθε έννοια εφαρμόζεται σε πραγματικά projects και case studies, δίνοντας στους φοιτητές την ευκαιρία να δουν πώς λειτουργούν οι στρατηγικές marketing σε αληθινές συνθήκες. Παράλληλα, αναπτύσσουν:

  • Στρατηγική σκέψη και ικανότητα λήψης αποφάσεων
  • Ικανότητες εργασίας σε ομάδα (και μάλιστα με συνεργασία με άτομα διαφορετικών γνωστικών υποβάθρων)
  • Πρακτική εμπειρία μέσω της σύνδεσης με επιχειρήσεις του κλάδου
  • Ανταγωνιστικό επαγγελματικό προφίλ για καριέρα σε πωλήσεις, marketing, branding και στρατηγική

Εφαρμογές στην πράξη 

Το marketing στην αγροδιατροφή γεφυρώνει το θεωρητικό γνωστικό του αντικειμένου με την πράξη, καθώς στο πρόγραμμα του MBA Food & Agribusiness οι φοιτητές καλούνται να αναπτύξουν νέες ιδέες προϊόντων ή υπηρεσιών αγροδιατροφικού ενδιαφέροντος για την εγχώρια ή τη διεθνή αγορά, και βάσει ενδελεχούς έρευνας να σχεδιάσουν ένα ολοκληρωμένο πλάνο μάρκετινγκ (ενσωματώνοντας πρακτικές αποφάσεις ως προς στρατηγικές προϊόντος, τιμολόγησης, διανομής και επικοινωνίας). Έτσι, αποκτούν γνώση και εργαλεία που μπορούν να αξιοποιήσουν άμεσα σε όλο το εύρος των επιχειρήσεων όπως startups, εξαγωγικές εταιρείες, καθώς και ελληνικούς ή πολυεθνικούς οργανισμούς.

Γιατί έχει αξία το marketing στην αγροδιατροφή 

Ο τομέας των τροφίμων και της γεωργίας είναι ένας από τους πιο δυναμικούς και ανταγωνιστικούς της εποχής μας. Οι επιχειρήσεις αναζητούν στελέχη με ικανότητες ως προς την καλή κατανόηση της αγοράς, της ανάλυσης δεδομένων και λήψης στρατηγικών αποφάσεων υπό καθεστώς διαρκών μεταβολών και αβεβαιότητας. Με το μεταπτυχιακό MBA Food & Agribusiness, οι φοιτητές αποκτούν γνώσεις marketing απόλυτα προσαρμοσμένες στις ανάγκες της αγοράς, ενισχύοντας έτσι την επαγγελματική τους εξέλιξη.

Δες πώς το πρόγραμμα συνδέει θεωρία με πράξη και ανοίγει νέες προοπτικές καριέρας.

Συμπέρασμα 

Το marketing του MBA Food & Agribusiness αποτελεί ένα ισχυρό εργαλείο καριέρας. Μέσα από το MBA μπορείς να ξεχωρίσεις στον χώρο της αγροδιατροφής, να καινοτομήσεις και να αναλάβεις ηγετικούς ρόλους σε έναν κλάδο που συνεχώς εξελίσσεται.