ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
Ο κ. Δριχούτης είναι Αναπληρωτής Καθηγητής του τμήματος Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Είναι κάτοχος PhD (2008), MBA (2004) και BSc (2002) από το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Έχει εργαστεί σε Ευρωπαϊκά ερευνητικά προγράμματα και ως σύμβουλος για τον Οργανισμό Τροφίμων και Γεωργίας (FAO) των Ηνωμένων Εθνών (UN) αλλά και τον Οργανισμό για την Ισότητα των Φύλων και την Ενδυνάμωση των Γυναικών (UN women). Έχει θητεύσει ως μέλος ΔΕΠ στο τμήμα Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων για 4 χρόνια (2009-2013). Από το Μάιο του 2012 το όνομα του περιλαμβάνεται στη λίστα των Top 25% οικονομολόγων στην Ελλάδα ενώ πλέον κατατάσσεται στο Top 5% των οικονομολόγων στην Ελλάδα σύμφωνα με τη λίστα του IDEAS RePEc.
Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα εστιάζονται στα οικονομικά της συμπεριφοράς του καταναλωτή με έμφαση στον αγρο-διατροφικό τομέα. Οι επιστημονικές του δημοσιεύσεις περιλαμβάνουν περιοδικά όπως είναι τα: Journal of Economic Behavior and Organization, Journal of the Economic Science Association, Journal of Risk and Uncertainty, Journal of Behavioral and Experimental Economics, Econometric Reviews, Journal of Applied Statistics, Journal of Economic Psychology, Judgement and Decision Making, Journal of Economic Surveys, Kyklos, American Journal of Agricultural Economics, European Review of Agricultural Economics, Food Policy, Economics Letters, Southern Economic Journal, Journal of Wine Economics, Economic Modelling, Empirical Economics κ.α.
Το ερευνητικό του έργο έχει αναφερθεί περισσότερες από 1400 φορές σε περιοδικά όπως τα Science, Nature Human Behavior, Games and Economic Behavior, Experimental Economics, Economics Letters, Health Economics, Journal of Health Economics, Management Science, Experimental Economics, Journal of Economic Psychology, American Journal of Agricultural Economics, European Review of Agricultural Economics, Journal of Risk and Uncertainty κ.α.
Αναπλ. Καθηγητής
2105294781
adrihout@aua.gr
Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Διδασκόμενα Μαθήματα
Ειδικά Θέματα Μάρκετινγκ
Εφαρμοσμένη Ανάλυση της Ζήτησης Τροφίμων